Ziołowy szampon fitomed do włosów suchych i normalnych.

Nie wiem jak Wy, ale po gorącym lecie musiałam wrócić do naturalnego szamponu. Chciałam czegoś łagodnego dla nich oraz bez szkodliwego składu. Dlatego znowu powróciłam do marki Fitomed, z którą mam same dobre doświadczenia (klik, klik, klik).


Pierwsze co zauważyłam po użyciu szamponu to że moje włosy wyglądają przepięknie. Są naturalne i miękkie w dotyku. Nie wywołał żadnych reakcji alergicznych. Chciałam tez zwrócić uwagę to skład. Nie zawierają żadnych SLS na pierwszym miejscu. Wszystko co obiecał producent – zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry, zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich, przywraca włosom miękkość się sprawdziła. Bardzo dobrze się pieni i spłukuje. 

Skład INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Helianthus Annus Officinalis Flos, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Benzyl Alcohol, Polyquaternium-7, Cytric Acid, Parfum, Ethylhexylglycerin 

Cud, cud, cud dla moich włosów. Z tym szamponem się bardzo polubiliśmy i na stałe zostanie w mojej kosmetyczce.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger